cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Yet another not got the promised refund.

matthoward
Browser
Posts: 2
Thanks: 2
Registered: ‎04-01-2019

Yet another not got the promised refund.

Opened account 31/10/2018

£87.98 removed from account on 5/11/2018

Cancelled contract on 08/11/2018 and email from[CSA Removed] confirmed a full refund of £87.98 would be given. Question 184388898 for reference

It has now been 8 weeks and no refund!

Tried to track question status on the account but the account is closed so the question info is gone.

I notice someone else being told they can't get the refund direct into the bank because their account is closed. So the account was closed knowing that meant you would not be able to refund that way? Not good customer service. Quick enough to remove the money from the account. Should be as quick giving it back.

When will I get a refund?

Moderator's note by Mike (Mav): CSA name(s) removed (to an area staff can see) as per Forum rules.

3 REPLIES 3
AishaK
Plusnet Alumni (retired)
Plusnet Alumni (retired)
Posts: 178
Fixes: 12
Registered: ‎06-08-2018

Re: Yet another not got the promised refund.

Hi there,

 

I'm sincerely sorry to hear that you've not yet received your refund.

 

I have raised this with the relevant team to investigate further. You can view this here

 

Should you have any further questions, please feel free to get in touch.

 

Thank you,

 

Aisha

 

matthoward
Browser
Posts: 2
Thanks: 2
Registered: ‎04-01-2019

Re: Yet another not got the promised refund.

Hi Aisha

Cheque found. Thanks.

 

AishaK
Plusnet Alumni (retired)
Plusnet Alumni (retired)
Posts: 178
Fixes: 12
Registered: ‎06-08-2018

Re: Yet another not got the promised refund.

I'm pleased to hear that you've received your cheque.

 

Let us know if we can be of any help in the future.

 

Kind Regards,

 

Aisha