cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Refund not received - 4 weeks since cancellation

Plusnet Help Team
Plusnet Help Team
Posts: 1,338
Thanks: 267
Fixes: 79
Registered: ‎26-03-2018

Re: Refund not received - 4 weeks since cancellation

Hi @prysgodyn,

 

I'm sorry for any inconvenience that this is causing you.

 

Your cancellation date was the 15th of November so you should receive your refund by midnight on the 14th of December at the latest. Please let us know if you do not receive your refund by this point.

If this post resolved your issue please click the 'This fixed my problem' button
 Emily D
 Plusnet Help Team
prysgodyn
Newbie
Posts: 4
Registered: ‎30-11-2018

Re: Refund not received - 4 weeks since cancellation

@EmilyD

Still no refund! I have no option but to go to the ombudsman, and maybe even other agencies. This is tantamount to theft.

Plusnet Help Team
Plusnet Help Team
Posts: 6,970
Thanks: 712
Fixes: 265
Registered: ‎01-01-2012

Re: Refund not received - 4 weeks since cancellation

@prysgodyn Sorry to hear this.

I've escalated this with our billing team and we'll update you as soon as we know more

If this post resolved your issue please click the 'This fixed my problem' button
 Matthew Wheeler
 Plusnet Help Team
corringham
Pro
Posts: 347
Thanks: 200
Fixes: 2
Registered: ‎25-09-2015

Re: Refund not received - 4 weeks since cancellation

@MatthewWheeler, would it be possible to provide a public (non account specific) update for everyone waiting for a refund to tell us what the current position with the billing system is, and what further delay we are likely to experience.