cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Problem z aktywacja internetu

Highlighted
Pionier
Newbie
Posts: 5
Registered: 11-08-2008

Problem z aktywacja internetu

Witam grono Plusnet Smiley
Pozwole sobie wkleic informacje na temat mojego zamowienia z mojego 'Order Tracker' :
'The activation process normally takes between 7 and 10 days until your line is activated. About your activation date
We can't yet tell you if your broadband activation was completed on:
08th Aug 2008 - After 12pm
If you don't get an update after 24 hours you should tell our Help Assistant.'
---
Dzis mamy 11.08.2008 a internetu wciaz nie mam, czy ktos moglby mi powiedziec co stalo sie z moim zamowieniem?
Dzieki i pozdrawiam,
Piotr.
1 REPLY
ppakos
Dabbler
Posts: 10
Registered: 01-03-2008

Re: Problem z aktywacja internetu

Witam serdecznie,
zazwyczaj dostep do Internetu aktywowany jest w ciagu 5-7 dni roboczych. Z tego co widze na Twoim koncie zlozylismy wniosek o aktywacje uslugi ostatniego dnia lipca i faktycznie powinna byc ona aktywna 8 sierpnia. Niestety zamowienie zostalo anulowane przez BT z jednego z ponizszych powodow:
- nastapila zmiana danych abonenta/uzytkownika linii telefonicznej
- poprzedni najemca lokalu zlozyl wniosek w BT o deaktywacje linii
Dlatego tez aktywacja nie nastapila we wczesniej zaplanowanym terminie. W dniu dzisiejszym ponownie zlozylismy wniosek o aktywacje uslugi, bedzie ona aktywna w nastepny poniedzialek 18 sierpnia.
Za utrudnienia serdecznie przepraszamy i mamy nadzieje, ze tym razem obedzie sie bez niespodzianek.
W razie jakichkolwiek pytan prosze o ponowny kontakt.